Vă poftesc să savuraţi câteva poveşti scrise de mami în numele meu, din viaţa mea de pitic.

On 13 ianuarie 2012 0 comentarii

Mami nu a mai scris de mult pe blog, acum reia scrisul cu ce îşi mai aminteşte în legătură cu creşterea mea şi cu ce mai are notat...
Prin data de 26 am spus "pa" după ce mama a terminat de vorbit cu Iuliana la telefon şi i-a zis "pa!".
Noutatea cea mai importantă de luna asta este că mi-a apărut primul dinţişor central jos dreapta - pe data de 28 septembrie! Tot în această zi  m-am ridicat în pat din poziţia de pe spate în fundic fără ajutor.
Mai zice mami că am acum multe bolboroseli cu litera "s".
În ce priveşte mersul, merg mai bine ţinut de mânuţe, chiar şi de o mână - în special dacă în cealaltă am un obiect; iar în data de 2 octombrie am pus picioruşul singur pe treptele de la biserică pentru ca să urc.
Pe 3 octombrie a străpuns gingia al doilea dinţişor tot în partea de jos, în stânga.
În 11 octombrie mami a spus bunicului "stai şi tu jos", iar eu m-am bâlbâit după ea şi am zis cum am reuşit - "stai tu". Tot prin această perioadă am reuşit singur să pun prin gaura din acoperişul căsuţei mele de jucărie, cubul roşu şi ştiu de fiecare dată unde vine el pus.
În ce priveşte kilogramele, am mai crescut puţin, acum am 9100g.

Vă mulţumim că ne citiţi!

0 comentarii: