Vă poftesc să savuraţi câteva poveşti scrise de mami în numele meu, din viaţa mea de pitic.

On 13 ianuarie 2012 0 comentarii

Pentru această lună mami nu mai are nimic scris, aşa că o să scrie doar ce îşi mai aminteşte. Va fi o postare scurtă.
În luna paisprezece au mai apărut doi dinţişori: unul sus în stânga pe data de 1 noiembrie şi incisivul lateral jos dreapta pe data de 13 noiembrie. Aşa că acum am 4 dinţişori!
Cu mersul, tot de mânuţă mă deplasez şi am din ce în ce mai multă stabilitate. Pot merge pe lângă canapea singur dar cu multă frică.
În această lună am fost pentru prima dată la cimitir, de ziua morţilor, împreună cu mami şi bunicii şi mi-a priit foarte mult această ieşire.
Îmi place foarte mult să fiu împins în maşinuţa dăruită de bunici şi să fac căluţul călare pe buni.

Vă îmbrăţişăm cu drag!

0 comentarii: