Vă poftesc să savuraţi câteva poveşti scrise de mami în numele meu, din viaţa mea de pitic.

On 13 ianuarie 2012 0 comentarii

Bun găsit la luna a cincisprezecea!

Această lună este frumoasă pentru că este cuprinsă în ea sărbătoarea Sfântului Nicolae şi a Naşterii Domnului, prilej cu care o să mă pricopsesc cu nişte cadouaşe!
Moş Nicolae mi-a adus de la bunici un frumos urs mare cu care îmi place să mă joc zilnic, să îi fac dragă-dragă, să îl îmbrăţişez! De la ceilalţi bunici am primit un gel de duş şi şampon de la Forever Living.
Mos Crăciun a venit cu o jucărie în formă de om de zăpadă care dansează - de la părinţi, dulciuri şi alte jucării de la prieteni.
Îmi plac foarte mult globurile, luminiţele şi decoraţiunile din brad; am fost copil cuminte şi nu am devastat bradul nostru!
În luna aceasta cu mersul nu am mai făcut progrese, dar sunt din ce în ce mai puternic în mâini şi picioruşe!
Îmi place să mă urc pe scăunelul mic roşu de la bunica si să mă cobor singur de pe el jos.
Am început să iubesc şi mai tare muzica aşa că dansez de fiecare dată când aud melodii care îmi plac!
Îmi place să fac dragă-dragă la oameni, şi, pe lângă ce mai ştiam, mai ştiu să spun cum face căţelul, ursul, vaca, ceasul.
Am devenit extrem de mămos şi cu greu merg la bunici, dacă nu i-am văzut de mult. La oameni străini nu mai vreau să merg deloc!...
La sfârşitul lunii am fost la medic pentru bilanţ, totul e bine şi am 9480g îmbrăcat cu pampers curat, body şi ciorăpei.

Să ne vedem cu bine luna viitoare!

0 comentarii: