Vă poftesc să savuraţi câteva poveşti scrise de mami în numele meu, din viaţa mea de pitic.

On 25 octombrie 2010 0 comentarii

Prima lună din viaţa mea...
M-am născut în data de 25 septembrie 2010 la ora 02:12 AM, 3100g, 54cm, scor APGAR 9/10.
În burtica mamei mi-a crescut părul foarte mare, aşa că toată lumea de la spital se minuna de mine.
La început nu ştiam să apuc bine sânul în guriţă şi dădeam mult din cap, de aceea mama spunea că sunt ca un rocker. În prima săptămână bunica Sanda a stat cu mama şi a ajutat-o mult cu mâncarea, cumpărăturile şi călcatul hainelor. La o săptămână de când am venit pe lume, au venit să mă vadă bunicul Mircea si Bubu Luci, care s-au bucurat foarte mult!
Buricul meu a căzut la 10 zile de la naştere. Bunica Vali a fost cea care a ajutat-o pe mama să îmi facă baie primele dăţi.
Mama m-a cântărit şi în prima lună am luat în greutate un kilogram. Astfel, în 14 octombrie aveam 3600g, în 19 octombrie 3700g, iar în 26 octombrie aveam 4140g.
Mi-a fost tare dor de tati, care a plecat în Olanda la o săptămână de când m-am născut.
Singurul eveniment deosebit din prima lună a fost că m-am rostogolit de pe burtă pe spate pentru că mie nu îmi place să fiu pus în poziţia asta.
Am mai necăjit-o pe mami că plângeam deseori când sugeam la sân şi noaptea eram mai mârâit ca în timpul zilei.
Prima ieşire a fost la 10 zile de la naştere, după ce mamei i-a fost făcută rugăciunea de la 8 zile. Ne-au ajutat bunicii.

0 comentarii: