Vă poftesc să savuraţi câteva poveşti scrise de mami în numele meu, din viaţa mea de pitic.

On 2 ianuarie 2013 1 comentarii

Aici o să pun şi o să completez o listă de cuvinte haioase pe care le spune Alex (pagină accesibilă şi din meniul de deasupra header-ului):

Ahîl = cuţitul;
Aputu = am putut;
Avon = avion (de la 2 ani si 5 luni);
Baba = barba;
Bacheca = bricheta;
Baghe = galben;
Bastu = albastru;
Bavo = bravo;
Be = bere;
Bie; becu = becul;
Bi = când refuz să zic ceva (lunile 22-25);
Bodu = globul;
Bula = bluza;
Cheo = cremvurşti;
Chii = scrii;
Coa = gaura;
Cucu = cucurigu;
Dida sau dinda-dii = când vreau să mă urc sus pe scaun de exemplu sau pe vreo scăriţă;
Futete = fluture;
Gaca = gata;
Gagu = gardul;
Ghingo = oglinda;
Go, goi = gunoi;
Gua = gura;
Itu = ochiul (lunile 20-23);
Lulela = ruleta;
Nono = Ioana;
Nuna (fostă "ua") = luna;
Ole = ulei;
Pacu = capul;
Pada = zăpada;
Pataiu = tramvaiul;
Patatu = pătratul;
Pate = departe;
Pateo = pantalonii;
Patu =  patru;
Pete = peşte;
Picu = pixul;
Piia = priza;
Pocacu = capacul sau copacul;
Puau = fermuarul;
Puca = punga;
Pucu = papucul;
Pucii = papucii;
Puta = supa;
Putete = fluture;
Soso = cioco;
Tatu = ventilatorul;
Tea = viteza;
Totu = tortul;
Uele = verde;
Ugu = triunghiul;
Zosu = roşu.

Cuvintele pe care le spun corect nu sunt trecute în listă.

1 comentarii:

Paula spunea...

Ce funny!! Ahil? De unde i-o fi venit? Imi si imaginez ce dragalas ii el cand le pronunta. Cred ca Alex daca ar citi dictionarul, ar contesta unele cuvinte. Sunt sigura ca in capsorul lui, ele suna exact asa cum ar trebui!